Igår var det lördag

Lördagen var en bra dag, fullt upp hela tiden. Det började med att Snuttetass bestämde sig för att hon skulle föda natten till lördagen så jag satt och förlöste henne fram till klockan 7 på morgonen. Men 5 underbart fina valpar blev det iallafall, 3 tjejer och 2 pojkar.
Så jag stöp i sängen vid 7 på morgonen sen gick jag upp klockan 10 igen, vem behöver sova mer en så *ironisk*
Upp och städa det sista, damma av allt och dammsuga en sista gång. Har ni någon aning om hur jäkla skitigt det blir med 4 hundar? Det är helt sjukt hur fort det går.
Sen in i duschen och direkt efter det åkte jag ner till Ica för att handla till fikat och middagen. Jag tycker inte om att gå ut blöt i håret när det är såhär kallt ute, det är verkligen inte skönt.
Sen hann jag precis föna håret innan Robin pappa och hans 2 småsyrror kom vid klockan 1.
Då blir det fullt upp här hemma med 2 tjejer som båda vill leka med Elina samtidigt.

Medans dom är här så bakar jag en kladdkaka för att ha som efterrätt när Christina, Andreas och Linus skulle komma.

Sen kom dom vid 4 tiden samtidigt som Robins pappa och systrarna åkte hem.
Då fick Elina fullt upp med att kika in Linus, han var ju verkligen spännande!

Iallafall var det hur trevligt som helst att få träffa Christina igen! Det händer verkligen alldeles för sällan. Tyvärr så fungerar inte det så bra att försöka övertala henne till att flytta till Bålsta igen.

Sen åt vi fläskfilé med potatisklyftor till middag och sen var det dags för kladdkakan. Allt var iallafall supergott och helst av allt hade jag velat lagt mig och sovit efter maten för jag blev så mätt!
Men så kom Eken förbi och då blev det dags för lite Guitar hero, inte för att det gick så bra för mig men ändå :)

Tack för en underbar kväll allihopa.

Elina smaskar kaka i faster Hildas knä


Christina och Linus är lika glada båda två


Sen blev det pusskalas


Grabbarna lirar



Sen blev det dags att åka hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0