Världens klipp

Idag hade de utförsäljning på skoaffären i Bålsta centrum för att de ska lägga ner affären. 70% rabatt på allting.
Självklart åkte jag ner när de öppnande och kikade om de hade nått skoj. Det var ungefär vad halva Bålsta också hade gjort, det var så mycket folk!

Men jag lyckades norpa åt mig ett par kavatskor åt Elina som hon kan ha till våren och så fyndade jag ett par Viking skor som jag hoppas på att Elina kan ha nästa vinter.
Så jag känner mig supernöjd över dagens fynd. Skor som egentligen skulle ha kostat 1075kr kostade mig nu bara 322kr

Vårskor




Vikingskor till nästa vinter





Sen är det valpning på gång här hemma också. Carros hund, Diddi, som är en yorkshireterrier är hemma hos oss och har precis börjat få värkar. Carro är på väg från jobbet och hon är supernervös. Hon har aldrig vart med om valpning förut så det är därför jag ska hjälpa till. 4 valpar vet vi allafall att hon ska ha, hur de nu kan få plats när hon är så liten.
Hon är hälften av Peppis storlek så ni kan ju förstå hur liten hon är. Jag lägger upp lite bilder när allt är klart.

Kommentarer
Postat av: a l v v s . b l o g g . s e

Hejsan!

Brukar du läsa min blogg eller har du lagt till mig på bloggkoll?

Om du gör det så hör av dej isåfall så lägger jag till dej också ( :

Har du haft en bra dag?

2009-02-03 @ 15:20:50
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0