Fredag den 13:onde

Just nu känns magen lugn och stabil men jag vet att det snart kan vända igen. Hela morgonen har jag haft riktigt ont och inte kunnat göra någonting.
Så nu tänkte jag passa på att åka ner till Ica och handla innan jag får ont igen. Och kanske, om magen tillåter, baka en kexchokladpaj att överraska mamma och Marie med. De håller på och tapetsera mammas nya lägenhet, ett riktigt slitgöra för att citera mor min.

Imorgon är det alla hjärtans dag igen och jag vet att mångas hjärtan pickar lite hårdare den 14 februari. Speciellt om man är lite yngre, sådär en 14-15år?
Själv tycker jag inte att det är något speciellt med den dagen alls. Vi har planer för att gå ut och äta men vi får se om min mage tillåter det, troligtvis inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0