Magsjuka nu igen

Igår kväll var jag och Elina hemma hos mamma i hennes nya lägenhet och åt färsk frukt tillsammans med Tessan och Johanna. Elina åt en massa färsk annanas och hon tyckte att det var supergott!

Men så inatt vaknade jag vid 4 tiden av att Elina spydde en massa. Och så har det fortsatt hela natten.
Jag trodde först att hon inte riktigt tålde annanasen att den kanske var lite för stark för hennes mage. Men hon har fortsatt att spy plus att hon har lite feber nu också. Sen så är hon riktigt dålig i magen också. Men hon är pigg iallafall.

Stackars min lilla bebis :( Så det blir inget dagis för henne imorgon iallafall!

Jag och Robin ska på husvisning idag också så då får mamma komma och passa henne den lilla stunden.
Det ska bli skoj att gå på visningen även om det inte riktigt är vad vi är ute efter. Huset som vi ska gå och kolla på om ca en vecka är mycket mer intressant! Det skulle jag verkligen vilja ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0