Kryssning imorgon

Imorgon åker jag och Katta iväg på en kryssning för att dansa och ha roligt.
Det är första gången på ett halvår som jag ska gå ut och festa lite, sen den förra kryssningen i augusti faktiskt. Jag ser verkligen fram emot det, att få komma iväg och ha roligt. Att dansa hela natten och sen få sova hur länge man vill på morgonen, det är lyx!

Men, såklart finns det en men, jag hittar inte kläderna som jag tänkte att jag skulle ha på mig.
Jag kan ju inte påstå att jag har så mycket i garderoben så jag tänkte ta samma kläder som jag hade för ett halvår sen. Jag hittar toppen men inte kjolen. Jag har letat överallt, och ändå ingen kjol!
Tyvärr tror jag att jag råkat slänga den när jag rensade ur in garderob under flytten hit.
Så det innebär att jag måste åka iväg imorgon till Jakobsberg och se om jag kan hitta nått att ha till toppen, annars kommer jag få ha ett par tråkiga jeans.
Så det kommer bli stress imorgon innan vi ska iväg, men det får det vara värt :)

Jag kom på att jag måste ner till vårt centrum också och korta av storleken på armbandet/klockan som jag fick av Robin på Alla hjärtans dag så jag kan ha på mig den imorgon.
Jag måste kolla på skor också kom jag på nu, hur kunde jag glömma det?!

Jag ska vara glad om jag ens kommer ihåg mig själv imorgon.

Kommentarer
Postat av: carran

åhhh jag vill oxå åka på kryssning med dej =/ du och jag har aldrig varit på nåt sånt roligt =(

2009-02-27 @ 21:13:15
URL: http://carran1.blogg.se/
Postat av: Linda N

du få ha det så kul på kryssningen det e du värd....kram

2009-02-28 @ 09:28:26
URL: http://lindiz1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0