Åka utomlands?

Jag har helt plötsligt blivit jättesugen på att åka utomlands och få sola, bada och bara ta det lugnt.
Så jag har kikat runt lite bland några sista minuten resor och det finns en hel del som jag skulle kunna tänka mig.
Just nu passar det absolut inte men om ett par månader kanske? Det skulle inte vara helt fel att få åka iväg en vecka i april kanske?
Jag och Robin har aldrig åkte iväg på nått förut och jag tror att vi skulle behöva det. Få komma iväg och bara ro om varandra. Inte vara mamma och pappa för en vecka utan bara vara Linda och Robin.

Men jag skulle sakna Elina sjukt mycket och vet inte riktigt om jag klarar av det faktiskt. Fast att jag vet att Elina skulle ha det toppen hos min mamma.

Mm vi får se hur det blir men just nu är jag riktigt sugen iallafall!

Kommentarer
Postat av: carran

Åk med mej och magnus då!!!! vi ska ju åka i april när valparna sålda....!!! jag vill åka med dej!!!! e ingen kul att åka med magnus själv för han dricker ju inte...

Kram

2009-02-19 @ 10:12:32
URL: http://carran1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0