Sjukstuga

Jag har vart förskyld i flera dagar och trodde att det höll på att gå över. Men idag när jag vaknade var det värre än någonsin. Min hals gjorde så fruktansvärt ont och näsan var helt täppt. Dessutom hade jag världens huvudvärk.
Så jag ringde dagis och sa att Elina inte skulle komma idag och så låg vi kvar i sängen tillsammans i 1.5 timme innan jag tvingade upp mig själv för att göra lite frukost till lilltjejen.

Hela dagen har tillbringats i soffan tittandes på tv:n med Elina tätt vid min sida.
Stackarn råkade bajsa på sig idag :( Hon var lös i magen och kunde inte hålla sig på väg till toaletten.
Hon har ju vart rumsren i flera månader så hon blev verkligen ledsen när hon gjorde det. Hon riktigt knep och sa helt förtvivlat "oj oj oj oj" verkligen med panik i rösten, lilla hjärtat. Superledsen blev hon :(
Det var verkligen bra att jag höll henne hemma.

Robin har vart jättegullig mot oss hela dagen. Han åkte och köpte köttsoppa, färskt bröd, chips och dumlegodis till mig och dessutom lagade han köttsoppan och serverade både mig och Elina.
Sen har han fått springa fram och tillbaka för att serva oss papper, dricka mm.

Jag förstår inte hur man kan producera så har mycket snor?! Hur mycket jag än snyter mig så tar det aldrig slut.
Tack och lov för nässprayen, utan den hade jag inte överlevt.

Imorgon hoppas jag på att jag mår bättre. Det är så jobbigt att vara förskyld och hängig :(

Kommentarer
Postat av: Katta

Stackars liten!!

Hoppas du blir fri från din jva förkylning snart, det är så jobbigt med allt snorande.

2009-12-03 @ 20:08:00
Postat av: Mikaela

Aww jag tycker så synd om er. Tur att ni har Robin. tror du att han får detta för att han lanade förra veckan? ;)

2009-12-03 @ 20:35:23
Postat av: Linda

Jag hoppas också på att vi blir friska snart! Det känns mycket bättre idag iallafall :)



Med min tur kommer säkert Robin bli sjuk snart och då blir det en massa pip. För när han är blir det minsta dålig så beter han sig som om han vore döende :P

2009-12-04 @ 10:29:29
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0