En massa bebiskläder

Idag har jag äntligen sorterat och vikt alla små bebiskläder. Nu ligger de så fint i garderoben och väntar.
Jag kan säga att gravidhormonerna sprutade när jag höll i de små kläderna! Tänk att Elina har vart så liten, det är helt obegripligt. Att jag dessutom snart ska få en liten som kan ha på sig alla de där kläderna är ännu svårare att förstå.

Kläder i storlek 50/56


Jag hade tänkt ha fram storlek 62 också, men de fick inte plats i garderoben.
Det enda jag behöver komplettera är någon fin bebismössa och en tjockare overall, kanske lite strumpor också?

Jag vet att jag sparade undan några klädesplagg som betydde extra mycket för mig, men nu har jag ingen aning om vart de är. Antagligen ligger de i förrådet någonstans men där är det helt omöjligt att hitta något alls.

Nästa steg är att bädda iordning spjälsängen <3 Tänk hon kommer verkligen snart!

Nu ska jag snart börja göra mig iordning för min lunchdate på kinarestaurangen med Tessan.


Kommentarer
Postat av: Linda

åhhh längtar oxå tills jag ska fixa alla kläder....har lovat stefan att inte göra nåt innan nyår....

kram

2009-12-16 @ 12:28:20
URL: http://lindiz1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0