Så nu är man datorlös

Idag har jag vart och lämnat in min dator på lagning. Det behövdes verkligen då det var en massa små fel på den, och nu tog den inte ens emot någon ström längre.
Det tråkiga är att de kommer att tömma den på allting som jag har i den. Jag lyckades föra över de viktigaste korten till min extra hårddisk innan batteriet tog helt slut i datorn. Men många kort kommer gå förlorade plus allt skolarbete jag hade i den. Man ska verkligen göra backup på saker ofta så slipper man förlora så mycket.

Snart ska jag gå ner och bada Elina och sen ska Robin natta henne i sin egna säng för första gången. Det har föresten gått toppenbra så nu somnar hon i sin egna säng utan att vi behöver vara hos henne, hon är så duktig!

Och imorgon är det äntligen dags för ultraljudet. Det ska bli så otroligt mysigt att få de den lilla, samtidigt som jag är livrädd över att de ska hitta nått fel. Men förhoppningsvis ser allting bra ut. Sen hoppas jag verkligen på att de kan se om det är en pojke eller tjej som gömmer sig därinne. Ser de inte det måste vi vänta flera veckor till innan vi kan göra ett könsul.

Mm bada Elina var det, och kanske gnaga på en saltgurka?



Kommentarer
Postat av: Katta

Är det redan dax för ul?! Känns som det var evigheter kvar tills dess när du berättade om datumet, Men ändå känns det som igår... :P

Jag tror det kommer gå så bra så, en frisk liten sak där inne!

Spännande spännande!!

2009-08-17 @ 20:53:14
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0