Jag blir galen!

Elina ska ju sova i sitt egna rum och allting har gått jättebra tills för ett par dagar sen.
Nu går hon direkt upp ur sängen och ut ur rummet så får man nattat henne. Sen håller hon på så i flera timmar.
Jag blir seriöst galen! Hon är verkligen som mig, envis som bara den.

Men imorgon är det jag som monterar spjälsängen och från och med imorgon så får hon sova i den. Då kan hon ju inte gå upp, om hon inte kommer på hur man klättrar ur.

Jag som ville gå och lägga mig vid 9 ikväll bara för att jag är så trött, nej nu får man sitta här i ett par timmar tills hon behagar somna.
Sen vaknar hon iallafall efter ett par timmar och kommer över till mig. Men hon ska bannemig somna i sin egen säng!
Jag förstår inte hur hon orkar! klockan är 20 i 10 och hon har inte sovit någon middag alls. Borde inte hon vara trött?!

Så nu har jag fått ur mig lite ilska ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Känner igen det där från andras barn. Det är nog tyvärr bara fortsätta att vara konsekvent och bestämd =/

2009-08-25 @ 23:16:16
Postat av: Anonym

Välkommen in i trotsåldern år 2... Vänta tills trotsåldern år 3 kommer =)

2009-08-28 @ 17:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0