Härlig morgon

Jag sitter i soffan med Elina bredvid mig. Vi har precis ätit frukost och jag har sminkat mig lite, så att jag inte ser helt död ut. Och nu sitter Elina och leker med mitt smink och plockar in och ut det ur sminkväskan.
Idag är en sån där dag då jag helst av allt skulle vilja vara hemma med Elina och bara ta vara på tiden. Sitta ute i lekparken och se när hon leker.
Hon har blivit så stor, så stor min lilla tjej. Vi var på bvc igår och tog spruta, och hon var så duktig! Och supersstolt över plåstret som hon fick efter nålen var hon också.
Vågen stannade på 9930g och så var hon 79cm lång. Så snart är hon uppe i 10kg.
Hon ligger fortfarande under på alla kurvor men hon följer sin egen kurva bra, hon är helt enkelt en liten tjej <3

Nu ska vi göra oss iordning för dagis och skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0