Boende

Vet ni vad jag har kommit underfund med? Att om vi köper ut det här huset, som vi kanske kommer göra iallafall, så kommer vi att bo billigt. Vi kommer alltså äga vårt eget och betala mycket mindre än vad vi gör nu när vi hyr.
Jag räknade fram att vi kommer ha en boendekostnad på ca 6500kr i månaden inklusive allt. Det är vad man får betala för en sketen 3:a nere i centrum!
Dessutom kommer jag att jobba då, så då kommer vi få mycket mer pengar över varje månad. Hur underbart är inte det?
Fast det är ju som man säger, man hittar alltid hål att stoppa pengarna i.

Jag har köpt nya utemöbler idag också :) Vi hann montera ihop alla stolarna förutom 2. Så det ska jag göra imorgon och kanske hinner jag olja in dom också.

Nu vaknar Elina så nu måste jag gå upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0