Började dåligt slutade bra

Jag vaknade imorse av att jag drömde att jag hade superont i huvudet. Fast det var inte bara en dröm utan jag vaknade med sprängande huvudvärk - då kan man prata om en god morgon :(
Tyvärr så går det ju inte riktigt att ligga kvar i sängen och ta det lugnt när man har en galen 1åring som tycker att det tråkigaste i världen är att ligga still och vila. Så det var bara att dra sig upp ur sängen och trycka i sig tabletter.

Så det blev ingen skola idag, men det gör ingenting för att jag hade bara data iallafall och jag ligger fortfarande några veckor före i planeringen.


Huvudvärken gav iallafall med sig efter ett tag så då åkte jag Elina och mamma iväg till Barkarby och kollade lite i affärer. Sen bestämde vi oss att åka till mitt gamla jobb Mikaels Livlina, som jag jobbade på när jag bodde i Hässelby, för att äta lunch. Men det var en riktigt besvikelse för de hade bytt ägare och maten var inte alls på långa vägar lika bra som när de hade det.
Efter det så åker vi tillbaka till Barkarby för att gå in på Ikea. Där köper vi lite smått och gott, bla en säng till Elina.
Så den har jag och Robin monterat ihop och tanken är den att hon ska sova i den själv för första gången idag. Nu står den inne i vårt sovrum bredvid vår
Hon verkligen avskyr sin spjälsäng så jag hoppas att en riktigt säng kommer att fungera bättre. Vi får se hur det går inatt.

Jag hittade också en röd matta på Ikea som jag blev lite småkär i. Mamma köpa en sån i en liten modell så vi provade den först här hemma hos oss och det blev supersnyggt så förmodligen ska jag köpa en sån.

Sen så är det säsongspremiär för Desperate Housewifes ikväll! Och ingen är lika glad för det som jag! Jag har längtat så mycket efter det programmet och nu börjar det äntligen :D

Kräftskivan var föresten helt okei, var väldigt kul att träffa Katta och Christine. Men jag som inte är van vid att vara uppe på nätterna var så himla trött så vid halv 2 gick jag upp och la mig, fast då var det ändå bara Robin och Jari som fortfarnade festade. Det hade gått bra för Elina att sova borta för första gången också, så det kändes toppen!

Ja det var väl allt för den här gången


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0