Underbara helg

Den här helgen har varit bra, inte nått plugg så långt ögat kunnat nå *lycka*

Istället så har jag gjort precid vad jag har haft lust med. I fredags var ju jag och mamma på bio och såg Patrik 1,5
Jag rekommenderar den verkligen. Man skrattar konstant och så är den gullig med :D En toppenfilm!

Sen på lördagen åkte Robin iväg med Elina till farfar hela dagen så då följde jag med mamma till Barkarby och shoppade lite. Först på Ikea där jag köpte en ny matta till vardagsrummet, gardinstång, gardinknoppar och gardinhängare.
Sen fortsatte vi in till hemtex där jag köpte gardiner, som egentligen ska sitta i vårt sovrum men just nu sitter de i vardagsrummet eftersom mina beställda gardiner inte kommer förens i början på November.
Sen köpte jag överdragsbyxor, vantar, och mössa till Elina. Sist men inte minst så köpte jag hårfärg till mig själv, så tanken är att jag ska färga håret idag.

Sen när jag kom hem kom Christina och Linus över. Det var kul att äntligen få träffa dom, det händer alldeles för sällan.
Sen kom också Nina, Johan, Julia och Thea över en snabbis för att hämta borrmaskinen.

Sen idag har jag inte gjort någonting alls. Suttit vid datan, lekt med Elina och vart ute med hundarna. Ja det är nog allt.
Jag får se om jag tar tag i mig själv och färgar håret, det skulle verkligen behövas.
Sen måste jag ner till centrum också och köpa saker till tacosen som vi ska äta ikväll, lite söndagsmys sådär.

Men nu ska jag njuta av lugnet medans Elina fortfarande sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0