Söndagsstress

Idag fick jag sovmorgon till klockan 11 av min underbara Robin. Jag kommer inte ens ihåg sist jag fick sova så länge, det var iallafall underbart. Fast egentligen har jag inte sovit så många timmar för Elina sov jättedåligt inatt.
Hon snurrade runt, grät, hostade och var jätteorolig så jag undrar om hon kanske håller på att bli sjuk?
Nu ligger hon iallafall ute i vagnen på altanen och sover.

Snart måste jag sätta igång och städa upp alla Elinas leksaker som ligger utspridda i hela vardagsrummet, som vanligt, och dammsuga för vid halv 3 kommer det en från Eskilstuna och ska titta på Diva.
Sen efter det ska jag åka till uppsala och lämna andningslarmet till den som jag sålt det till och så ska jag och mamma hälsa på en hund som vi sålt dit.

Sen ikväll kommer det en lastbil med mammas saker som var uppe i Norrland så då ska jag hjälpa till att lasta ut alla dom sakerna och ställa i vårt förråd så länge *pust*

Så det känns verkligen som om jag har massa saker och göra och egentligen borde jag väl inte sitta här, men det gör jag iallafall :)

Jag funderar på vad jag ska göra för mat idag, jag skulle gärna vilja ha Paella med fläskfilébitar och till det saffransaoile men det gillar inte robin - fast att det är så gott! Ibland är det verkligen svårt och jobbigt att komma på middag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0