Fredagsmys

Ikväll blir det mys på hög nivå. Katta och Maria kommer hit så vi ska kolla på Idol, dricka vin och äta kladdkaka.
Japp jag har bakat kladdkaka igen, den här gången blev det med minimarshmallows och till den serveras Mariannefluff.

Robin ska på bio och sen ska han gå ut så vi blir bara tjejer hemma. Jag Elina Katta och Maria - det låter väl bra?

Sen så har jag också äntligen tagit mig i kragen och bjudit alla från min föräldragrupp på fika hemma hos oss den 2 november. Jag har tänkt göra det bra länge och nu blev det äntligen av. Jag hoppas att de flesta kan komma nu. Det ska bli så kul och se alla igen. Nu gäller det bara att komma på vad jag ska baka för nått gott och bjuda dom på, någon som har nått bra förslag kanske?

Jag fick ju en dammsugare av mamma för ett tag sen för att jag hade klagat så mycket på att min var så värdelös och idag provade jag den för första gången. Den var superbra, absolut den bästa dammsugaren som jag någonsin använt, så jag är supernöjd. Dessutom så är den påsfri <3

Jag tror helt seriöst att jag har världens bästa och snällaste mamma. Hon finns alltid här för mig och hjälper mig alltid.
Tex som att hon tar hand om Elina varje dag när jag är i skolan, hur snällt är inte det? Det var tom hon som tipsade mig om utbildningen. Sen så köpter hon hela tiden saker för att hon vill och vet att vi behöver det.
Tack snälla mamma för att du är så underbar, du är min absoluta förebild.


Min fina damsugare som jag fått av mamma. Electrolux Twinclean

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0