Äntligen fri!

Nu har jag äntligen skrivit ekonomiprovet och det känns så skönt! Nu är det lite lugnt framöver ett tag så i helgen ska jag bara ta det lugnt och slippa ha dåligt samvete över att man egentligen borde plugga.

Så idag ska jag och mamma gå på bio. Det ska bli riktigt roligt faktiskt. Mamma klagar alltid på att hon har så tråkigt, och jag ville gå på bio, så då föreslog jag att vi skulle se Patrik 1,5 idag. Hon blev jätteglad så det känns ju kul iallafall.
Jag hoppas verkligen på att det är bra, men enligt reklamen så verkar den ju skoj iallafall.

Jag ska försöka lämna tillbaka mattan idag också, får se om jag byter till en annan färg eller om jag lämnar tillbaka den helt.

Jag började fundera lite idag på hur mycket jag har lagt ut på Elinas kläder det här året och det måste vara massor!
Så som jag har rensat ut, slängt och gett bort - det är många, många tusenlappar.
Hon växer ju så fort och så ska man köpa en helt ny garderob på varje ny storlek som hon har, ja då går det år mycket pengar. Men så har hon mycket kläder också.



Där är en bild på hennes garderob som jag tog precis, och då är långt ifrån alla hennes kläder där.
Hon har en påse rentvätt som jag fortfarande inte plockat upp, sen så har hon massor i tvättkorgen.
Tänk sen på alla ytterkläder och skor man har köpt och ska köpa, det är inte billigt med barn.

Jag skulle också vilja ha så mycket kläder som hon har :)

Nu är det dags för mig att leka med Elina för hon vaknade precis. Hoppas ni alla får en underbar helg!


Kommentarer
Postat av: Katta

Det syns att du har en dotter... ;P

2008-10-10 @ 21:45:56
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag känner mig lite anti när jag ser att din dotters garderob enbart består av rosa!!!

2008-10-12 @ 17:40:45
URL: http://carl-astrid.blogspot.com
Postat av: Linda

Vilken himla tur att det inte är ditt barns garderob då :P

2008-10-13 @ 17:25:52
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0