Äntligen är det över

Nu har jag äntligen skrivit provet. Så nu känns det som om en av stenarna har lyfts av från mig. Dessutom gick det riktigt bra också. Men jag kan inte andas ut helt riktigt ännu, jag har nämligen prov i ekonomi på fredag och det kommer vara mycket svårare än vad det här var. Så från och med imorgon ska jag börja plugga till det också *suck*

Nu har jag iallafall precis ätit och är supermätt. Mozarellafyllda köttfärsbiffar med stekt lök, tzatziki och ris gjorde jag idag och det var verkligen supergott! 
Så nu ska jag Robin Elina och hundarna gå ut på en promenad i det fina vädret innan det blir mörkt, jag tycker att det blir mörkt så tidigt nu för tiden.

Jag ska försöka gå och se Patrik 1.5 den här veckan också. Jag har velat se den från första gången jag såg reklam om den. Så om det är någon som är sugen på att se den kan ni ju hojta till.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag är sugen men jag bor ju lite för långt bort =(

Föresten så väntar jag på en uppdatering om kladdkakan du gjorde! Berätta om den vart lyckad eller ej?

2008-10-06 @ 21:20:13
Postat av: Christina

Vad skönt att det går bra för dig vännen! Lycka till med ditt ekonomiprov. Det kommer gå KANON!!



Nästa vecka kommer jag bo hos mamma med Linus. Vi kanske kan ses någon kväll? Ta en promenad med barnen eller något. Alltid skönt o få en kvällspromenad...=)



Puss och kram

2008-10-07 @ 07:53:36
URL: http://plaahn.blogg.se/
Postat av: Linda

Mikaela: tack för att du påminnde mig! Nu finns det en liten uppdatering :)

Det känns som om alla bor lite för långt bort nu för tiden :/



Christina:ja det måste vi absolut göra! Men hur kommer det sig att du ska bo där i en vecka? Har du semester?

2008-10-07 @ 09:10:25
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0