Underbar middag

Jag skrev ju tidigare om att Katta inspirerade mig till att köpa pucko av hennes blogginlägg. Nu har hon gjort det igen :)
Hon bloggade igår om att hon skulle äta bakadpotatis till middag och jag blev så grymt sugen på det så ni kan ju gissa vad vi åt till middag är hemma idag.
Japp ni gissade rätt, bakadpotatis blev det! Till den serverades sallad, vitlöksbröd och 2 olika röror. En som jag gjorde med kräftstjärtar och en med räkor i. Båda 2 var supergoda! Det är första gången jag gör bakad potatis hemma och det ska vi göra om. Det var verkligen grymt gott!



Sen till Idol ska vi ta lite melonglass efter att Elina har somnat. Det är också grymt gott

Kommentarer
Postat av: Katta

Jag är ju bäst! ;)

2008-11-07 @ 21:46:50
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0