Stolt som en tupp

Just nu är jag riktigt stolt! Jag har försökt få Elina att kissa på pottan under lång tid men hon har inte velat. Så ikväll sprang hon omkring här nakenfisig som vanligt och precis när jag tar fram pottan så kissar hon på golvet.
Så jag sätter henne direkt på pottan och då kissade hon faktiskt ett par droppar i pottan. Hon kissade ju nästan allt på golvet men ändå. Det är första gången det kommer lite kiss i pottan iallafall.
Hon måste ju börja någonstans och kissa på pottan.

Nu är hon ingen bebis längre :(

Kommentarer
Postat av: Katta

Vad roligt att det kom lite kiss i pottan, bättre än inget.

Hon kommer alltid vara en bebis :)

2008-11-12 @ 21:48:43
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0