Och så blir det lite värre

Efter att Elina sovit middag ute i vagnen så var det dags för lunch. Så jag ordnade makaroner och köttfärsås som jag vet att hon älskar. Jag trodde inte att hon skulle äta så mycket eftersom att hon är sjuk, men hon åt en jätteportion och drack mjölk i sugrör till. I vanliga fall får hon vatten till maten men eftersom man ska dricka mycket när man har fick hon mjölk till som hon älskar.
Men när jag gav henne sista tuggan av maten började hon hulka och så spydde hon :( Jag tror att hon spydde för att hon är så slemmig i halsen, men jag är inte säker. Jag hoppas verkligen att hon inte blir magsjuk, det är nästan det värsta möjliga.

Usch usch usch håll tummarna för att det inte är magsjuka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0