Förskylningen har mig i sina klor

Det känns som om min förskylning är som en berg och dalbana. Den går upp och ner hela tiden och den vägrar helt enkelt att försvinna.
Idag har jag nyst hela dagen, vilket är väldigt ovanligt för mig. Jag brukar aldrig nysa annars när jag är förskyld. Men nu nyser jag som aldrig förr. Och ont gör det också :( Sen kliar det i hela ansiktet hela tiden så jag blir galen.

Jag vill ha värme och inte vara förskyld! Hur ska jag kunna finna energin, viljan och orkan att plugga hela helgen till provet som jag har på måndag när jag känner mig som ett snormonster?
Tack och lov för nässpray. Ja jag har börjat med det igen. Jag var tvungen att ta det igår innan jag gick och la mig för att annars hade jag inte kunnat sova alls.
Direkt känner jag hur beroendet kommer igen. Hur kan det vara så lätt att börja medans det är en kamp med blod svett och tårar för att sluta?

Hej mitt namn är Linda och jag är nässprayberoende


Kommentarer
Postat av: Katta

Hej mitt namn är Katta och jag är också nässprayberoende...

2008-11-21 @ 23:35:41
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Härligt då är jag inte ensam. Kanske ska vi bilda anonyma näsprayiter?

2008-11-22 @ 09:41:04
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du och jag Linda... Du och jag...

2008-11-22 @ 17:22:40
Postat av: Katta

Underligt det här....

2008-11-22 @ 20:51:48
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0