En lång dag

Idag har det vart fullt upp hela dagen. Det började med att jag och Elina åkte till öppba förskolan på morgonen.
Det var roligt o se att Elina inte alls var lite blyg idag som hon har vart dom andra gångerna. I början var hon lite kinkig men sen efter sångstunden tinade hon upp :)
Direkt efter det åkte vi hem så Elina fick sova en liten stund i vagnen. Sen åkte jag, Elina, Robin och mamma ner till Bifrost för att äta en tidig middag vid halv 2. De serverade kalvfärsbiffar med kantarellstuvning som jag och mamma beställde, Robin tog en pizza.
Men min och mammas mat var inte alls god. Allting smakade bränt och gick verkligen inte att äta. Så vi fick byta ut den mot stekt fisk och örtsås. Den däremot var supergod, verkligen sjukt gott var det.

Efter det åkte vi hem och jag pluggade i 2 timmar sen bar det iväg igen vid halv 5 tiden.Jag och mamma åkte till Barkarby för lite shopping. De hade 30% på Kappahl så mamma köpte några tröjor till sig medans jag köpte en tröja och strumpor till Elina. Sen åkte vi till ToysRus där jag skulle hitta en doppresent till Johan och Ninas dotter Thea som ska döpas på söndag. Det var inte det lättaste kan jag säga, det är ju så himla stort där inne. Iallafall så hittade jag tillslut nått som jag hoppas att hon kommer tycka om.
Jag köpte även en leksaksspis till Elina i julklapp, de hade specielpris så då passade jag på.


Sen åkte vi och skulle leta efter nya skor till mamma. Men tyvärr så hittade vi inga som hon kunde ha, fast vi var i 2 affärer.

Sist men inte minst så gick vi in på Willys och handlade lite. Sen så vände vi hem igen, äntligen.
Klockan var runt 8 när jag kom hem igen och då tog jag en smörgås och sen så nattade jag Elina.
Och nu sitter jag här och är så trött! Så jag tänker snart gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon till skolan.
Jag ska bara prata lite till med Katta på msn och sen ska jag ut med Scamp (som jag inte har lust med)

Sen ska jag krypa ner i sängen och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0