Helgen i bilder

Helgen har varit underbar! Varmt skönt och med gött sällskap, kan det bli bättre?
Det började på torsdagen då vi hade mammaträff hemma hos Jenny och Molly. Himla trevligt att träffa alla igen synd bara att jag var tvungen att åka iväg lite tidigare då vi skulle åka till Ikea när Robin slutade.

Bebisdate
image239

På fredagen gjorde vi ingenting speciellt. Vi mös bara och jag gick och la mig relativt tidigt då Elina har börjat med (o)vanan att vakna vid kvart i 7 varje morgon.

Sen på lördagen åkte jag Robin och Elina iväg till Nylada och hade picknic. Det var verkligen supermysigt. Hur varmt och skönt som helst trots att vi satt i skuggan för Elinas skull, det blåste inte ens.
Jag hade gjort kycklingpastasallad och vi tyckte att det smakade toppen alla 3 :D

På väg till Nylada
image240

Älskling väntar på mat
image241

Elina tyckte det var supermysigt i bara byxor, kolla in tjockismagen <3
image242

Ännu mysigare i bara blöjjan
image243

Sen slutade hon nakenfisig
image244

Vi hann med lite mys också.
image245

Sen på kvällen kom Eken, Sara, Ante, Katta, och Christine hem till oss. Vi satt och pratade, spelade kubb och sen kollade vi på ishokey. Väldigt skoj men jag var verkligen hur trött som helst i slutet.

Alltid glada Katta
image246

Ante samlar in kubb :D
image247

Christine och Katta
image248

Från vänster: Sara Eken Robin (som inte vill att jag ska ta kort) Ante Katta Christine
image249

Dagen efter så grillade jag Robin Ante och Elina. Egentligen får vi inte grilla där vi bor men det skiter jag i. Det var sommar ute och det hör till att grilla och sitta ute till sommarn :)

Elina i sitt spännislinne
image250

Överlycklig när hon går runt med stolen
image251

Ante sköter grillen
image252

Såna här helger ska man alltid ha.

Vi syns snart igen!

Kommentarer
Postat av: Maria

aa va mysigt det ser ut , såg dig idag när du gick förbi jobbet. =)

2008-05-12 @ 18:02:10
Postat av: Katta

Jag såg ju inte så glad ut på sista bilden med oss allihopa :P

2008-05-12 @ 21:05:48
URL: http://kaattaaa.blogg.se
Postat av: Mikaela

Linda du är så duktig på att blogga!
Älskar dina bildinlägg.
Känns nästan som man har varit med :)

2008-05-13 @ 01:06:01
Postat av: Linda

Maria - och jag såg som vanligt ingenting :/

Katta - haha jag såg inte ens det förens Robin påpekade det när han läste bloggen :D

Mikaela - Vad kul att du gillar det. Jag tycker själv att det är roligt att ta bilder och lägga upp.

2008-05-13 @ 14:04:02
URL: http://www.lindaha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0