underbar film

Filmen som jag och Katta gick och såg igår på bio var helt underbar! Om ni ska se nån film så ska ni se Ps I love you. Jag smälte för allt i filmen. Så rolig, så sorglig, så romantisk, så underbar!
Jag älskar dialekter. Det är så mysigt på nått sätt, samtidigt som det är otroligt sexigt.
Jag fick en liten crush i Gerard Butler som är med i filmen. Jag tyckte verkligen att han var skitsexig. Att han dessutom var sådär pojkaktigt charmig samtidigt som han var manlig gjorde ju inte saken bättre heller.
Så nu ska jag och Katta åka till Irland och spana lite ;)
Jag får spana på honom så får Robin spana på jessica Simpsson.

Kommentarer
Postat av: Katta

Ja vi måste verkligen åka till Irland! Härliga landskap, underbar dialekt och snygga irländare ;)

2008-03-03 @ 22:50:37
URL: http://kaattaaa.blogg.se
Postat av: Maria

Jag vill se den.

2008-03-04 @ 22:02:08
URL: http://miasen.blogg.se/?c=1204662637

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0