Tjejmys

Ikväll ska Christine bjuda mig på middag. Katta skulle egentligen också ha varit med, men hon ligger med hög feber - stackarn! Ska iallafall bli skönt att komma hemifrån själv utan Elina och äta god mat och bara snacka en massa skit :D Ser verkligen fram emot det. Det var verkligen länge sen jag träffade Christine!

Sen har jag en jätterolig grej att berätta! Natten till söndag var Elina superduktig. Jag la ner henne i hennes spjälsäng, släckte lampan, stängde dörren och gick ut därifrån. Jag var beredd på att hon skulle börja gråta men hon somnade där inne utan ett pip alldeles av sig själv! Bara det gjorde att jag fick en liten chock!
Hon somnade vid halv 11 tiden på kvällen och sen vaknade hon inte förens tio i 7 på morgonen!
Jag förstod ingenting när jag såg hur mycket klockan var. Blev lite smått förvirrad och chockad, trodde först att klockan gick fel :D Hon har aldrig någonsin sovit så bra tidigare. Annars brukar hon vaknade varannan timme. Det var iallafall underbart! tyvärr gjorde hon inte om det igen, men jag hoppas att hon sover så inatt.

Sen så utökades familjen på 3 små valpar igår. Det blev en Bea. en Kaj och en liten Lukas. De är pyttesmå, och supersöta! Allt gick jättebra och hon är en supermamma.

Imorgon är det föräldraträff. Det ska bli kul att träffa alla och se hur stora alla har blivit. Det går ju så fort så man hinner inte med. På Elina är det svårare att märka att hon växer, för henne ser jag hela tiden. Men på dom andras bebisar märker man verkligen!

Nu ska jag ta Elina så Robin får leka med datan lite ;)

Familjens nytillskott

Först ut var Lukas
image90

Sen kom Kaj
image91

Och sist ut var Bea
image92

Kommentarer
Postat av: Katta

Jag vill också med till Christine! VIll ju vara frisk!! Inte ligga här alldeles ensam och förstörd...
Vad söta dom var! synd bara att jag inte kunnde komma och kolla på dom idag, men vi får ta det nån annan dag. :)

2008-03-10 @ 17:26:41
URL: http://kaattaaa.blogg.se
Postat av: Katta

Jag vill också med till Christine! VIll ju vara frisk!! Inte ligga här alldeles ensam och förstörd...
Vad söta dom var! synd bara att jag inte kunnde komma och kolla på dom idag, men vi får ta det nån annan dag. :)

2008-03-10 @ 17:27:01
URL: http://kaattaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0