Elinas rum

Jag och mamma åkte och köpte färg till Elinas rum idag. Vi har strykt på första omgången färg på alla väggarna förutom fondväggen idag och det blev superfint. Så imorgon hoppas jag på att det blir klart.
Sen ska det inredas där inne. Åh det ska bli så roligt! Ska köpa en massa fint och göra det speciellt till henne. Hon är ju det viktigaste jag har så klart hon ska ha det fint.
Jag ska köpa wallies till henne så det blir mysigt
image93

Vi köpte även tapeter till vårt sovrum och beställde tapeterna till fondväggen så de kommer på fredag. Så himla roligt att det börjar hända saker nu.
Jag har även bestämt vilken soffa vi ska beställa. Den är superfin, tycker jag iallafall. Vi får se om vi åker och beställer den i nästa vecka, leveranstiden är ju ändå 6-8 veckor.

Sen har jag fått ett jättebra tips om hur vi ska ordna det i vardagsrummet. Det kommer bli skitsnyggt och precis så jag vill ha det. Men det får vänta tills vi har tapetserat om där.

Det känns så kul att få inreda. Jag önskar bara att jag hade obegränsat med pengar så jag kunde göra precis som jag ville, drömma kan man ju alltis :)

Kommentarer
Postat av: Katta

FUSK!!! Jag vill ju också!!

2008-03-12 @ 21:49:41
URL: http://kaattaaa.blogg.se
Postat av: christine

Kan bara hålla med Katta!! =)

2008-03-13 @ 09:54:37
Postat av: linda

Katta & Christine - ni får börja måla om hemma hos er så får ni oxå måla :)

2008-03-13 @ 15:08:54
URL: http://www.lindaha.blogg.se
Postat av: Katta

Men vad rolig man kan vara då :P

2008-03-13 @ 21:02:38
URL: http://kaattaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0