Grå trist vardag

Måndag morgon och det är grått, blött och trist ute, kan det bli mer värdelöst? Vem har lust att vara ute och gå när det är sånt här väder? Inte jag iallafall.

Men vi hade iallafall tur med vädret på midsommar. Egentligen var det otroligt att det inte regnade, det brukar alltid regna på midsommar. Iallafall så var vi hemma hos oss och grillade, det var jag robin elina eken ante jocke johan nina julia och thea, senare på kvällen kom också Jonas förbi. Vi gjorde egentligen inte så mycket förutom att grilla.
Senare på kvällen så spelade vi ett spel också, fast jag kollade mest på. Vid 3 tiden somnade jag och sen var jag helt död när jag skulle upp på morgonen med Elina.

På midsommardagen gick jag och Katta på bio och såg Sex And The City, den var faktiskt jättebra! Vi som har pratat så länge om den fick nu äntligen se den! Lite tråkigt var det att alla affärer i Kista centrum var stängda men vi får ta shoppingen en annan dag.

Och på söndag var Robins pappa och småsyskon här och jag åkte till Uppsala en snabbis.

Det var hela helgen i stora drag. Så nu får vi se på vad jag hittar på idag. Jag skulle behöva åka in till jakobsberg och lämna in min jäkla mobil som vägrar ladda sig. men då måste jag först föra över alla bilder och videos så de inte går förlorade, och jag har ingen aning om vart den sladden är. Fast det är ju faktiskt mer ekonomiskt att göra så än att köpa en ny.

Tyvärr tog jag inga kort från midsommar förutom när Elina och Julia lekte med klossarna. Jag vet inte riktigt varför men det bara blev så. Men det är ju bättre än ingenting iallafall

Elina och Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0