Elinas första steg

Nu har det hänt! Elina har tagit sina allra första steg! Jag är så otroligt stolt och glad just nu.

Jag Robin och Elina var på bakgården och lekte på gräsmattan. Så ställde jag Elina upp mot Robin och så stod hon där bra länge utan stöd och kollade på Robin. Så helt plötsligt så tar hon ett steg framåt, stannar till en sekund och sen så tar hon ett par steg tills hon kommer fram till Robin och tar tag i hans händer. Hon ramlade inte eller nått. Jag och Robin blev helt chockade och superglada! Elina såg ut att vara riktigt stolt hon också :D

Mitt mammahjärta är så otroligt stolt just nu. Min tjej, 8.5 månader har tagit sina första steg.


Idag tog jag mina första steg
image279

image280


Kommentarer
Postat av: Katta

Så otroligt häftigt! Roligt att ni båda var där när det hände.

Vem var det som sa att hon skulle gå i sommar? ;)

2008-06-09 @ 20:48:48
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0