Börjar bli stor


Elina börjar verkligen bli en stor tjej! Man märker nästan från dag till dag hur mycket hon utvecklas och blir duktigare och modigare. Det är väl så det är, de växer upp och blir stora. Ibland önskar jag att jag kunde stoppa tiden, eller gå tillbaka till när hon var nykläckt och alldeles underbart söt och liten.
Men nu går det ju inte så jag försöker njuta och ta tillvara på tiden som är just nu.

Jag tar en massa kort, det är mitt sätt att försöka bevara hur hon är just nu, för snart är nutid dåtid.

Hon är så söt min pärla. Just nu står hon bredvid mig på golvet mot soffan och försöker ta Peppis leksak, vilket inte uppskattas. Men inte bryr hon sig om det heller, vill hon ha något ja då ska hon ha det.

Stoppa tiden, om än bara för en sekund.

Jordgubbar var inte så jättegott
image274

Är nyfiken på valparna
image276

Men usch vad läskigt när de kom nära
image277

Hm kanske vågar klappa lite iallafall
image278

Kommentarer
Postat av: Christina

Men så söta valpar...=)Elina är också söt...=)

Ja, det såg säkert skit roligt ut. Skratta åt mig själv en bit efter..haha...

2008-06-04 @ 12:33:33
URL: http://plaahn.blogg.se
Postat av: Maria

så sött!!!! pussa henne från mig

2008-06-05 @ 19:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0