Tiden går så långsamt

Den här veckan har verkligen krypit fram i snigelfart. Jag vet egentligen inte varför för jag har ändå gjort saker. Men på nått sätt har allt bara kännts segt som kola.

I måndags gick jag och Elina till lekparken tillsammans med Linda och Wilmer. Det var jättetreligt förutom att barnen stoppade stenar i munnen hela tiden, så vi satte oss utanför på gräset i stället och då gick det bättre.
Wilmer var superglad och försökte klättra på Elina, men hon var lite mer skeptiskt.

I tisdags gick jag på långpromenad och sen åkte vi och storhandlade efter att Robin slutat jobba. Egentligen gjorde jag ju inte så mycket den dagen. Så det är väl inte så konstigt att det kändes segt.

Men idag har jag verklign haft fullt upp. Städade på morgonen, gick till biblioteket, var på djuraffären, ute på promenad, de var folk här, sen städade jag lite till (min skurmopp gick sönder så jag måste köpa en ny)
Sen så mötte jag och Elina upp Robin efter jobbet så gick vi och köpte varsin glass som vi satte oss på gräset och åt.
Elina fick sin första egna glass, en vaniljpuck. Hon blev helt galen och tyckte att det var supergott. Riktigt kladdig blev hon också, och snäll som hon är bjöd hon lite på sitt kladd till sin mamma och pappa :D

Sen gick vi hem och fixade lite här hemma sen var det bara att börja laga mat. Idag blev det hemmagjort mos med citronpeppar och gräslök tillsammans med stekt fisk och remoladsås - det blev supergott.

Och nu sitter Elina i diskhon och badar medans jag bloggar.

Det känns som om tiden kryper fram och jag vet inte varför? Det kanske är för att jag vill att tiden ska gå fort så vi kan flytta. För er som inte vet blev flytten framskjuten till den 1:a september pga att de ska tapetsera om alla rummen. Då är det mycket bättre att vi inte bor där så vi slipper det. Mycket skönare att ha allt nytt och fräsch när vi väl flyttar in.
Så vi ska väl gå upp till färgaffären och välja ut tapeter snart, det ska bli roligt!

Nej nu har Elina tröttnat på att bada så nu ska jag ta och leka med henne innan hon ska grötas och läggas.

En hel glass bara för mig??


Mm kladdigt och gott


Roligt både att kladda och att bli ren ;D

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hehe, det behövdes nog ett litet bad efter det där kladdandet ;)

2008-07-16 @ 19:45:00
Postat av: Katta

Jag vet vad du menar... Så seeegt!

2008-07-16 @ 21:48:12
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Christine

hahahahaha. Den sista bilden jag dööööör. Så jäkla fin bild! Och så söt så man får ett bubbligt varmt skratt i hela kroppen!! =)

2008-07-17 @ 13:13:39
Postat av: Maria

hon är ljuvlig linda och va massa hår :D nu är jag hemma igen ... puss

2008-07-22 @ 15:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0