Kvällsbad

Igår efter middagen tog jag Elina och mamma hundarna och gick till Fånäsbadet. Det var jätteskönt att vara ute och gå vid den tiden, inte alls lika varmt som tidigare på dagen.
När vi kom fram så var det bara ett par personer där, men de gick nästan på en gång. Det var jättemysigt att vara där själva. Elina badade lite grann, men det var inte så populärt, jag tror att hon tyckte att det var lite för kallt.
Men mamma min badade! Det var helt otroligt, men hon fick ett rygg och hoppade i i bara bh och trosor, det var riktigt skoj!

Lite roligt med vatten


Med mormor kändes det tryggare


Scamp älskar att bada


Men nån bild på min mamma badandes blev det inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0