Jag känner mig lite nere

Idag har jag verkligen tänkt på att 2 av mina närmaste vänner ska flytta ifrån Bålsta och börja studera.
Det känns tungt.

Jag är absolut jätteglad för deras skull, men jag kommer att sakna dom så otroligt mycket.
Och att båda två ska flytta samtidigt gör det dubbelt så svårt. Vem ska jag nu ringa och prata skit med? Träffa helt spontant för en fika eller gå en promenad med?
Jag kommer känna mig så ensam utan er :(

Nu låter det nästan som om jag inte har några fler vänner än dom två, men så är det ju inte. Men det är faktiskt dom 2 personerna som jag spenderar mest tid med som ska flytta.
 
Ni får lova att komma upp ofta och hälsa på!

Vi ska på kryssning den 2 augusti tillsammans. Det blir vår sista grej som vi gör tillsammans innan ni flyttar, har ni tänkt på det?Det blir som en liten avslutningsgrej innan ett nytt spännande kapitel börjar i era liv.
Vi kommer ha så roligt och jag ser verkligen fram emot det!

Nu när de åker iväg och pluggar och startar helt nya liv så börjar jag samtidigt fundera på mitt eget. Vad ska jag göra?
Vad vill jag jobba med? Så många frågor och jag har inga svar - det känns också jobbigt.

Vad vill jag? Vad kan jag? Vad kommer jag att få?


Kommentarer
Postat av: Katta

Prata skit över telefon ska vi göra dagligen!! Det är ett måste annars halshugger jag dig.

Sen så kommer jag komma upp ganska så ofta. Jag kommer ju ha råd med det :) Kommer sakna dig och Maria alldeles för mycket, måste med andra ord komma upp lite då och då. :)

2008-07-17 @ 20:58:19
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Christine

Kan bara säga det samma som Katta. Å att allt känns superskumt. Är det detta jag vill? Det funderar jag också på.

Men ja kommer alltid finnas här för dig gumman, å såå långt är det inte. Så vi får komma å hälsa på varandra titt som tätt. Å se det postitivt, nu kan du komma å hälsa på mig och Katta samtidigt. Tänk om vi hade pluggat i två olika städer... ;) Nej, men ärligt. Kommer saknar Bålsta grymt mycket, men detta är nog verkligen de ja behöver. Men ja vet ju inte än om ja kommit in så kanske får du dras ett halvår till med mig.... ;) Pöss

2008-07-18 @ 09:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0