Enköpingsfika

Idag tog jag Elina och Christine bilen ut till Enköping för att träffa Carran. Det var strålande sol och helt perfekt för att sitta ute i gräset och mysa lite. Men först gick vi in till Carran en snabbis och pratade lite skit.
Efter det åkte vi ner till centrumet och gick på hm och köpte skor till Elina. Det var inte det lättaste att hitta några skor som passade men till slut gick det. Efter vår sko shopping var vi jättehungriga så vi gick iväg till ett fik som har jättegoda smörgåsar. Så vi satt där och åt lite. Tyvärr så kom det mer och mer moln under tiden så det blev aldrig så att vi satt ute i gräset, men det var supermysigt ändå. Alltid trevligt att träffa dom två och få prata lite. Eftersom vi inte träffas alltför ofta så har vi alltid massor att prata om. Jättetrevligt var det hur som helst.

Imorgon får vi veta om vi får lägenheten eller inte. Jag är supernervös! Det har suttit som en klump i magen hela tiden så det ska bli så skönt att äntligen få veta hur det blir. Får vi den inte åker jag upp till Norrland imorgon. Och får jag den så stannar jag hemma och börjar packa.

Lunch med tjejerna


Christine ska precis hugga in på sin goda kycklingsmörgås


Medans Carran koncentrerar sig på sitt älskade kaffe


Tack för den här gången tjejer, men nu är det faktiskt dags att gå HEM!





Kommentarer
Postat av: Christine

haha. Det där var en riktig mysig dag! Måste göras om snart!! =)

2008-07-16 @ 14:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0