Uppe i Norrland

Just nu sitter jag på biblioteket uppe i Norrland och uppdaterar mig om allt som har hänt medans jag vart borta.

Jag har det väldigt skönt här uppe med en massa hjälp med Elina och inte en massa måsten som måste göras.
Men snart åker jag hem igen till vardagen och det ska faktiskt bli skönt! Även om det är underbart att vara här uppe så är det ändå skönt att vara hemma där man har allt och alla rutiner flyter på som de ska.
Saknar också Robin en hel del så på söndag när jag kommer hem ska jag bara mysa hela kvällen.

Det är strålande solsken och blå himmel här uppe med det blåser massa. Det är nästan så att man blåser bort när man går utanför dörren. De har tom gått ut med varningar pga blåsten.

Idag eller imorgon ska Elina få sitta på en häst för första gången i sitt 5 månaders långa liv. Ska lägga upp bild på det senare när jag kommer hem.

Nu ska vi till coop och handla lite sen ska vi hem och baka choklad biskvier. Igår bakade jag chokladrutor med kokostopping. Jag håller på att prova olika recept till dopet. Ser verkligen fram emot det. Ska bli så mysigt.

Jag skriver mer om allt när jag kommit hem. Håll ut snart är jag hos er igen ;D


Kommentarer
Postat av: Shopping Bitch

Vilken söt bebis, hoppas hon gillar att rida. Antar att du rider själv?

2008-02-22 @ 14:59:39
URL: http://www.metrobloggen.se/shoptilyoudrop
Postat av: lovisa

håller med, supersöt bebis, och snygg tröja hade hon!

2008-02-22 @ 15:10:29
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Maria

massa pussar skickas med stormvindarna upp till Norr till er båda från Mamia

2008-02-22 @ 18:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0