Så missnöjd

Jag klippte mig i fredags och jag blir bara mer och mer missnöjd! Det är inte alls snyggt och jag varken trivs eller passar i det. Så nu får jag gå runt och inte ha utsläppt i ett par månader för att det ska hinna växa ut.
Så tråkigt när man väl tar sig råd och klipper sig och så slutar det med att det är värre än någonsin.

Idag har jag iallafall saker att göra. Nu ska jag snart gå ut på en långpromenad och efter det ska jag gå på babymassage. Ska bli så mysigt att massera plutten.
Sen efter det ska jag träffa Katta och snacka lite skit. Sen är det dags för mat och inte långt efter det ska jag och Katta träna. Sen är klockan 9 och då måste jag skynda mig hem och ta Elina så att Robin kan åka iväg till jobbet.
Han jobbar natt den här veckan, så det är lite tråkigt! Men det känns iallafall skönt att jag har hela dagen fullbokad! Tiden går så mycket snabbare och man slipper ha tråkigt.

Snart åker jag, Elina, Johanna och mamma upp till norrland också! Helgen efter alla hjärtans dag bär det iväg.
Jag längtar verkligen efter att få komma bort och efter lite miljöombyte. Jag ska verkligen njuta den veckan jag är borta. Jag hoppas bara att det ska gå bra med Elina och att hon kan sova på nätterna fast det inte är hennes egna säng. Men det ska nog gå bra.
Förhoppningsvis kommer jag också längta hem lite och tycka att det är skönt när jag väl kommer hem.

Nu ska jag klä på mig och trotsa regnet och slasket. Sånt tråkigt väder att gå ut och gå i, men men vad gör man?


Kommentarer
Postat av: Katta

Det ska bli mysigt att få snacka skit i eftermiddag. Inte allt för ofta vi får göra det med mitt konstiga schema och allt du har att göra. Vi måste bli bättre på att planera in det.
Det jag vill få fram är att jag kommer iallafall sakna dig när du är i norrland! Puss o Kram!

2008-02-05 @ 12:56:59
URL: http://kaattaaa.blogg.se
Postat av: Christina

Vad söt du är gumman...=) Men det är lättare sagt än gjort att ta det lugnt när man har en liten kille på 19 månader, en sambo och ett hus plus hund att ta hand om. plus att man gärna vill hinna med sig själv genom att träna lite. Sen jobbet. Tror det är det som tar kncäken på mig. Trivs inte för 5 öre. Men om allt går som det ska så kanske jag har ett nytt jobb i mitten på maj.

Men du, var det inte helgen efter alla hjärtans dag som vi skulle ses???? =(

Ha det bäst! Puss och kram

2008-02-05 @ 13:56:37
URL: http://plaahn.blogg.com
Postat av: Mikaela

Hej tjejen!
Blir så nyfiken på hur du klippte dig. Kan du inte ta en bild :P Bara på frisyren? Hehe

2008-02-05 @ 14:52:02
Postat av: Christina

Men oj! Vad har du gjort med din blogg??? Vill också!

2008-02-06 @ 12:41:18
URL: http://plaahn.blogg.com
Postat av: Frida, Dino o Marcus

Hejsan hoppsan, vad snygg bloggen blev!
Om du vill ha sällskap ut någon dag o knalla kan du slå mig en pling på 0736214390 eller 0171 10 13 16.
Ha det bäst! Frida

2008-02-06 @ 15:01:35
URL: http://fridolinasverklighet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0