Njutning

Helt sjukt vad man uppskattar tystanden på ett annat sätt än vad man gjorde förut. Det har tom gått så långt att jag oftast stänger av ljudet på tv:n när det är reklam bara för att få lyssna på en massa skit. Tystnaden är underbar!
Sitter med ett stort glas oboy och bara njuter just nu. Elina somnade på vägen hem från babymassagen och hon sover fortfarande - underbart! Tyvärr leker och skriker grannungarna i porten så det är inte tyst, men man kan ju inte få allting.

Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag åker iväg till Norrland. Längtar så mycket efter att få komma iväg. Min plan är att mamma ska få ta Elina ett par mornar så att jag får sova ett par timmar extra. Det skulle verkligen behövas!

Ser just nu ut som en risbuske med stora påsar under ögonen. Bristen på sömn gör verkligen sitt. Nu förstår jag verkligen vad som menas med att "man behöver sin skönhetssömn"

Föresten så vann jag över Robin. Känns underbart! Så otroligt stolt över mig själv. Robin vet iallafall vad jag menar, inte för att han läser min blogg men ändå :D

Jag behöver gå i tvättstugan, men när ska jag hinna det? Jag har över 2 st proppfyllda tvättkorgar som behöver tvättas. Men att dra iväg med 2 stora tvättkorgar, tvättmedel och en Elina känns väldigt svårt. Robin jobbar kväll idag och imorgon sen på torsdag ska jag träna på kvällen och på fredag måste jag till mamma och hjälpa henne. Sen så åker jag ju iväg till norrland på lördag. Ja vi får se hur det blir, men tvätta måste jag iallafall göra.

Jag klippte föresten Scamp i helgen. Och hon blev mycket finare, tycker jag iallafall! Robin tyckte att hon blev skitful men det struntar jag i. Nu ser hon ju faktiskt ut som en hund igen.

Före
image57
Efter
image58


Kommentarer
Postat av: Christina

Hahahahaha...vad rolig scamp såg ut innan då..hahaha...Ja, hon blev MYCKET bättre efter klippningen...=) Söt är hon...=)

Ja, visst har han blivit stor. Men vem har inte det?? Lilla Elina då! Vi MÅSTE fan ta och ses snart Linda. Såg i min almanacka att det var den 23 feb som vi hade "bokat" in. Det är på lördagen. Hoppas verkligen att du har lust att komma hit då. Säger du att du inte kan då blir jag ärligt talat super ledsen.

Ha det bäst och njut av att få komma hemifrån ett par dagar.

Puss och kram

2008-02-12 @ 18:46:16
URL: http://plaahn.blogg.se
Postat av: Christina

OK, tråkigt eftersom det var den 23 som vi pratade om...=( Kommer nog aldrig ses.

2008-02-13 @ 08:23:56
URL: http://plaahn.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0