The day the earth stood still

Nästa fredag ska Elina sova hos mormor. Det är andra gången hon kommer sova borta och jag tror att det kommer gå jättebra. Anledningen till att hon ska sova hos mormor är för att jag, Robin och några kompisar ska gå på bio och se The day the earth stood still‏ som har premiär den dagen.
Och eftersom vi ska gå på en nio-bio så är det bäst om Elina får sova borta istället för att vi ska hämta henne mitt i natten.

Det ska bli riktigt roligt faktiskt och jag ser verkligen fram emot det. Jag tror filmen kommer var jättebra faktiskt om man kollar på trailern så verkar den riktigt spännande.

Det ända som är lite tråkigt är att jag kommer missa Idolfinalen. Men det är det helt klart värt

Filmtrailer
http://www.sf.se/filmer/film?filmid=31001008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0