Sov så gott Fluffy

Igår kväll fick Fluffy somna in, 12år gammal. Mamma hade länge funderat på att få låta henne få somna in och igår var det dags. Fluffy har inte vart sig själv på sista tiden, hon har bara legat i sin korg och inte velat göra någonting.
Bara sovt bort hela dagarn och när mamma skulle gå ut med henne fick hon släpa henne till dörren.
För någon dag sedan så högg hon efter mamma när hon skulle sätta på henne kopplet, Fluffy har aldrig gjort det förut.
Sen så hade hon börjat lukta väldigt illa. Det spelade ingen roll om hon tvättade henne, hon luktade iallafall. Som om det kom innefrån henne.

Så igårkväll kom hon upp till mig, åt en massa salami och hundgodis. Sen åkte mamma iväg med henne.
Jag tror det var rätt beslut. Hon hade inget bra liv när hon bara ville ligga i korgen.

Nu får hon träffa Mini igen <3

Fluffy igår kväll


Kommentarer
Postat av: Mikaela

åh =/

Jag har också några hundvänner som ska flytta till himlen denna vecka. Idag faktiskt. Känns lite tungt i hjärtat att jag är för långt bort för att säga hejdå. Men så är det =(

2008-12-11 @ 12:24:40
Postat av: Katta

Lilla Fluffy... Vad ledsen jag blev nu. :(

Men jag vet att det var bäst för henne... Nu slipper hon må dåligt.

2008-12-11 @ 12:38:57
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag sitter här med tårar i ögonen ..

helt stum.

vila i frid allra kärste fluffy!

2008-12-12 @ 18:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0