Sista dagen

Nu har jag äntligen gått sista dagen på den här terminen. Så skönt att få vara ledig i ett par veckor, även om jag ska jobba lite. Nu ska jag bara ta och rensa huvudet och slippa tänka på allt skolarbete hela tiden.
Fast jag har lite arbete som jag måste göra, men det är inte alls mycket.

Jag får inte betyg i alla kurser jag går, men de jag fick var:
Ecdl: Mvg
Rättskunskap: Mvg
Företagsekonomi: Vg

Trist att jag inte fick Mvg i företagsekonomi, jag låg och vägde mellan Vg och Mvg. Men läraren sa att jag fick ett starkt Vg, inte för att det spelar någon roll egentligen.

Varför är det så att kan tänker på det som man inte fick mvg i istället för att tänka på det som man faktiskt fick mvg i?
Varför är man aldrig nöjd för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0