Dåligt Lyssna o Njut

Vi är kunder hos Lyssna o Njut här i Bålsta för att få kanaler på vår tv.
Idag har de stängt av alla kanaler och allt internet pga av att de håller på och flytta sin verksamhet till andra lokaler, det är väl egentligen inget konstigt med det men jag tycker att de har brustitt väldigt mycket i sin information om att detta skulle ske.

Vi har varken fått brev eller mail från dom att detta skulle ske. Tydligen hade alla som har internet hos dom fått mail, men vi har bara våra kanaler därifrån så därför fick vi inget.
Allting de har gjort är att sätta ut en annons i Bålsta bladet (som är en ortstidning)

Jag tycker att det är väldigt dåligt gjort av dom. Alla får inte ens bålsta bladet, och alla (inklusive mig) läser inte den heller.

Är det för mycket begärt att jag, som betalande kund, ska få hem ett brev där det står att de ska stänga av mina kanaler, som jag betalar för, i 2 dagar?
Det är väl inte mitt ansvar att ta reda på om de ska stänga ner tjänsten som jag betalar för? Det ligger väl ändå på dom att informera deras kunder om sånt?

Jag säger ingeting om att de stänger ner allting, såklart att de måste göra det när de ska flytta. Men ett jäkla informationsblad om att detta skulle ske är väl inte för mycket begärt?

Tack och lov har vi inte internet därifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0