Underbart väder

Solen skiner och det ser verkligen ut som sommar om jag tittar ut genom fönstret. Synd på vinden annars hade det varit riktigt varmt ute.
Så jag och Elina gick till lekparken där vi mötte upp Katta. Det var riktigt skönt att sitta där medans Elina gungade, även om vi bara var där en liten stund. Sen när Elina blir äldre kommer nog nog att tycka att det är roligt en längre stund. Scamp tyckte iallafall det var tokmysigt, hon fick tokryck och sprang runt runt och såg allmänt fånig ut. Sen hittade hon en pinne som hon tyckte var delikat. Älskade skithund :)

Igår var jag på den sista föräldraträffen. Vi fick lära oss lite om hur man ska göra om barnet sätter i halsen. Det gjorde verkligen bara så att jag ännu mer vill gå en första hjälpen kurs, men vart hittar man sånt?
Det är verkligen trist att det var sista träffen för gruppen, men jag hoppas på att vi kommer fortsätta att ses. På tisdag ska vi iallafall träffas hos Linda och Wilmer, det ska bli skoj.

Imorgon kommer min kära mor till oss. Det ser jag fram emot! Men inte så mycket efter allt jäkla hundhår som hennes hundar fäller, men man får ta det goda med det onda ;) Så på lördag ska vi göra smörgåstårta och allt annat som behövs inför dopet på söndag. Nu börjar jag bli riktigt nervös och stressad över att få allt klart. Ikväll måste jag välja ut en massa bilder och vika servetter, skittråkigt! Jag önskar att jag hde en skrivare här hemma, det skulle vara så mycket enklare!

Nu ska jag ta Elina och Scamp och gå och köpa en glass att äta i solen. Det ska bli underbart


Glad i vårsolen
image149

Sitter i gräset
image150

Kommentarer
Postat av: Katta

Det är riktigt härligt väder ute idag. Har precis suttit en timme i soleb :)

2008-04-17 @ 13:15:04
URL: http://kaattaaa.blogg.se
Postat av: ida

såg er ;)

2008-04-17 @ 15:40:15
Postat av: Lisa

jag tror röda korset anordnar sånna kurser... kolla deras hemsida..

2008-04-20 @ 10:36:03
URL: http://carl-astrid.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Hehe, hon ser inte så smidig ut :P

2008-04-20 @ 22:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0