Soligt och varmt

Har ni tänkt på hur mycket bättre allt känns när det är soligt och varmt ute. Iallafall stiger humöret hos mig och jag får mycket mer energi! Jag blir en gnutta gladare helt enkelt.

Idag fick Elina sitta ute på gräsmattan utan ytterkläder och barfota för första gången en liten stund. Hon tyckte det var lite småläskigt för hon ville inte alls röra gräset med händerna. Jag har kommit på att jag måste investera i en sommarmössa till henne. Jag hoppas på att jag kan hitta någon imorgon när jag och Katta ska till Kista.

Ikväll ska jag träna för första gången på flera veckor. Kommer förmodligen tycka att det är skitjobbigt och sen få världens träningsvärk :) Jag måste komma ihåg att ringa Katta och höra vilken tid det är ikväll, jag kommer ju som vanligt inte ihåg sånt.

I tisdag var vi hemma hos Linda och Wilmer på mammaträff. Linda hade bakat massa gott så nu får man lite prestationångest om man skulle bjuda hem alla :D Det var iallafall hur trevligt som helst. Jag hoppas på att vi alla kommer ses snart igen!

Jag vet inte om jag har sagt det redan men Elina kryper nu iallafall. Så nu är det verkligen full rulle på henne. Kryper runt och reser sig mot allt, precis allt. Sen går hon runt möbler också, det skulle inte förvåna mig om hon kommer att börja gå ganska snart också. Min lilla skitunge.

På lördag ska Robin åka på kryssning så jag blir ensam hemma. Känns lite trist men det ska samtidigt bli ganska skönt att få vara helt själv och göra precis vad man vill. Kanske hyra nån film och äta lite popcorn, lite lindamys helt enkelt.

Nu ska jag ta och gå ut med hundarna, förhoppningsvis så somnar Elina i vagnen och då kan jag passa på att klippa hunden. Sen ska jag gå till lekparken och gunga med Elina och efter det ska vi gå på långpromenad.
Jag saknar verkligen någon att göra allt med. Varför fick ingen av mina kompisar barn samtidigt som mig? Det skulle vara så kul att ha någon att göra saker med.

Nej ut med hundarna var det


Kommentarer
Postat av: christine

Tycker om dig så mycket Lindooo!

2008-04-25 @ 10:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0