Jobbig dag

Det här inlägget skulle ha publicerats igår kväll men det fungerar inte så det blir publicerat idag istället.

Jag har varit på dåligt humör hela dagen idag. Jag kan inte riktigt förklara det, men har kännt som en tryckande känsla hela tiden och haft lite små ångest. Jag vet vad det beror på och jag tycker inte om det.

Så för att trösta mig lite så beställde vi hem tahimat från nya stället. Det var faktiskt jättegott, lite för lite smak men nästa gång ska vi ta hot. Då blir det säkert toppen.
Elina fick smaka på en liten nudelbit och hon tyckte också att det var gott. Tuggade och tuggade och såg lite fundersam ut :) Hon håller på och få sina tänder nu också. Man känner nått vasst i underkäken och man kan se hur nått litet vitt sticker fram. Så himla sött! Hon börjar verkligen bli stor min tjej.

Igår var en bättre dag. Jag och Elina åkte till strängnäs och hälsade på hos syrran. Jag har aldrig gjort det förut, åkt till Kicki själv. Så det var riktigt skoj. Vi tog en promenad och satte oss vid nån som likande ett naturreservat. Satt på marken och bara njöt. Hur mysigt som helst. Elina tog lite på löven men lite läskigt var det allt. Hon fick en vitsippa på sin mössa och var hur söt som helst. Men självklart glömde jag kameran hemma. Jag får åka dit snart igen och då kommer ihåg den. En toppendag var det iallafall.

Imorgon funderar jag på att åka och söka helgjobb. Att jobba var 3dje helg skulle passa mig perfekt. Det är inte mycket men tillräckligt för att jag ska få komma ut och träffa lite folk. Och så får Robin egentid med Elina och det skulle vara jättebra

mm vi får se hur det blir

Kommentarer
Postat av: Christina

Men gumman. Mår du bra? Varför hade du ångest? Ring mig om du vill prata.

Själv så sitter jag på jobbet nu. Alla dagens fakturor är gjorda. Men det kan allid komma in från danmark och norge. Så jag måste sitta kvar. Passar då på o kolla nätet lite..=)

Ha det kanon!

Puss och kram

2008-04-29 @ 14:28:35
URL: http://plaahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0