En månad

Igår var det precis en månad sen jag opererade mig. Och hur mår jag nu? Jodå jag mår faktiskt ganska bra - tackar som frågar...
 
Jag och Elina åkte ju ner ett par dagar innan julafton och tömde magen på sårvätska. På tisdag är det dags för mig igen :S Den här gången tar jag dock tåget ner. Jag hoppas på att det här är sista gången jag behöver åka ner dit. Så himla roligt är det faktiskt inte att behöva lägga över 1000kr och minst 14 timmar på att åka dit :P
 
Nu är jag ju tillbaka på jobbet ordentligt och vardagen rullar liksom på som vanligt efter all julfirande och nyår. Julen spenderade vi ju ute hos Marie, och det var trevligt som vanligt.
 
Nyårsafton bestämde vi oss för att ställa in alla planer och bara vara själva hemma hela familjen. Det blev himla mysigt och bra, men nästa gång år så väljer vi nog att ha gäster igen :P 
 
Sen på juldagen så åkte jag, Robin, Adde och Ante hem till Valle i Enköping där Carro också var. Sen gick vi ut tillsammans i Enköping och dansade lite. Jag kan inte påstå att det var så himla roligt i Enköping, men kul att kunna gå ut på juldagen iallafall :)
 
Men nu är vardagarna tillbaka som sagt och snart börjar ungarna i skolan igen, hallelujah säger jag bara! Det har varit lite mycket nu på sistonde med min operation, jul, nyår och dessutom 2 barn med världens längsta jullov.
 
Igår åkte dom iväg med farmor på Disney on ice och det var så välbehövligt för mig att kunna ligga i soffan en hel dag och bara kunna ta det lugnt innan jobbet, likadant var det idag då dom inte kommer hem förens ungefär nu och jag är redan på jobbet :P Jag älskar mina barn mer än någonting annat men ibland gör dom mig vansinnig! 
 
En heldag i pyjamas och soffläge framför serien Skam var precis vad jag behövde! Nu har vi kollat klart på säsong 3 och det känns så tomt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilken härlig pyamas du har då :P

2017-01-09 @ 10:40:54
URL: http://www.nouw.se/jasmineivanoff
Postat av: Karin

Åhh vilken mysig pyjamas! Vad opererades du för? :3

Svar: Tack :) Jag korrigerade en bukplastik som jag gjorde för 1år sen :)
lindaha.blogg.se

2017-01-09 @ 16:05:12
URL: http://forevermore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0