Helgen!

I fredags kom Christine och Marcus upp till oss och stannade kvar till på lördagen. Så himla mysigt hade vi, åt god mat, umgick och bara hade det trevligt. Lördagen bjöd dessutom på kanonväder så efter en rejäl frukost så hängde vi ute i solen och poolen. Nästa gång så ska dom ha med sig barnen också, det blir ju perfekt då dom barnen är i samma ålder som våra. Så synd bara att de bor så långt borta! Hade jag fått bestämma så hade vi umgåtts bra mycket mer med våra vänner än vad vi gör nu. 
 
Fina vänner är det bästa man kan ha!
 
 
 
Senare på lördag kväll så gick jag ut tillsammans med Ante och Nakita. Meningen var att vi skulle gå ut i stan och dansa. Men alltså är det bara jag som tycker att stan är sjukt överskattat? Långa köer och helt sjukt mycket folk. Men till slut så kom vi in på ett ställe där vi kunde dansa loss :D Och eftersom det var ett gayställe så slapp man alla sliskiga killar - nåja nästan iallafall ;)
 
 
Sen på söndagen var det dags för terminens första buggtillfälle! Så sjukt jäkla roligt! Jag måste erkänna att jag var sjukt nervös innan! Var rädd för att man skulle ha glömt bort allting, men det hade jag inte behövt oroa mig för. Det bästa av allt är att det verkar som om Robin har börjat tycka att det är kul ;) Han börjar bli riktigt duktig och det känns så himla skoj. Tänk att vi snart kommer kunna gå ut och dansa! Tänkte försöka övertala honom till att ta en foxtrottkurs lite längre fram, man får ta en liten bit i taget men snart så kommer han säkert älska dans lika mycket som jag :D
 
Och nu idag så åker jag och Marie upp till norrland i ett par dagar. Vi ska först gå på bouppteckningen efter farmor som är imorgon och då passar vi på att stanna där till på fredag. En liten minisemester när vi endå är där uppe. Kan vara skönt att få komma iväg ett tag och ägna sig åt sina egna tankar och känslor lite.
 
Jag och Pepsigris satt en lång stund på en bänk igår under långpromenaden och bara funderade. I naturen är det lättare att få ordning på kaoset som rasar innuti. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0