Full av energi

Idag känner jag mig stark, lycklig, snygg och full av energi! Jag älskar att ha såna här dagar, då allting känns perfekt och som om jag kan göra precis vad som helst!

Igår började våran elkille att dra in el i vårt poolhus. Vilket innebär att snickarna snart kommer kunna färdigställa allting och då är det äntligen min tur! Jag brinner av längtan av att få uträtta något - få utlopp för min energi! Kunna rikta min uppmärksamhet till någonting som jag tycker är roligt.
 
Det är nu som jag borde börja gymma igen :P Nettan sa att han på gymmet hade sagt åt henne att fråga vart jag hade tagit vägen då jag inte har varit där sen i April :S Så det kanske är dags att boka in några pass! Kanske borde unna mig några pt timmar så att jag får inspiration - åh det skulle jag verkligen vilja! Och rida, ja ridning är verkligen någonting som jag saknar.
 
Nu ska jag snart ta min fina Pepsi och gå ner till centrum för att möta upp Johanna och sen gå vidare till Napoli där vi ska äta lunch. Älskar att kunna sätta hörlurarna i öronen och gå på promenad i den krispiga höstluften! Just nu är det Norlie & KKV som gör mig sällskap - så bra! Jag måste nog skaffa Spotify trots allt, det funkar mindre bra med youtube i längden faktiskt. 
 
Om 2 dagar fyller jag 31år! Jag försöker intala mig själv om att det inte är så farligt... Men vet ni - jag får lite mer och mer panik för varenda dag! Jag vill inte bli gammal!
Någonting som jag har kommit på är att jag fortfarande förvånar mig själv, jag menar man tror ju att man borde känna sig själv ganska bra vid 30års ålder men nope! Men det är väl så livet är, man växer, upptäcker, utforskar, utvecklas och förvånas - Man ångrar bara det som man inte gör <--- dagens sanning
 
Nej nu är jag verkligen försenad, jag måste ju snart gå iväg om jag ska hinna och så sitter jag här istället :P Känner att jag iallafall måste hinna dra en borste igenom håret och sätta på mig rena kläder. 
 
Over and Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0