Min stackars kropp!

Igår var första tillfället med pt:n och vi fokuserade på benen, rumpan och lite mage. Herregud vilken skillnad det är när man har en pt jämfört med när man kör själv! Små små justeringar i hur man står eller rör sig gör så sjukt stor skillnad! Men jag fullkomligt älskar det! 
 
Jag önskar att jag kunde köra ett pass i veckan med pt:n! Synd att det ska vara så dyrt bara! Aja på tisdag är det dags igen, då ska min överkropp få sig en omgång tydligen :P
 
Efter gymmet igår så gick jag hem och tapetserade i 7 timmar... På riktigt så orkade jag knappt resa mig från golvet i slutet - mina ben höll på att döda mig! Haha vilken jäkla träningsvärk jag har nu! Jag vet faktiskt inte om jag kommer kunna gå på mitt pass på fredag, jag får se om det värsta har försvunnit tills dess.
 
Idag gjorde jag klart det allra sista i hallgången i källaren, fy vilket skitgöra det var! Men nu är det dags för mig att gå vidare till nästa projekt. Alla dörrarna ska få sig en omgång och så ska delen där Robin har sin dator göras iordning... Undrar om jag någonsin kommer att få det klart?
 
Elina kom föresten hem från skolan och sa "det luktar tapet här hemma" Haha undrar om hon har fått växa upp med renovering när hon tillochmed känner lukten av det :P 
 
Slit slit slit men fint blir det :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0