Lyft upp dig själv!

Man är så himla duktig på att racka ner på sig själv, håller ni inte med? Men varför kan man inte försöka se på det man faktiskt håller och lyckas med istället?
 
Som mig med kosten, jag har inte ätit godis på snart 1år. Alltså hur jäkla bra är inte det?

Dessutom slutade jag med att äta socker (bakverk, chips, ja allt sånt liknande) för snart 2 månader sen. Jag kommer inte ihåg riktigt när det var. Men jag slutade ju den 1 januari, men bröt det den 16 januari när Robin friade till mig. Sen åt jag någon vecka innan jag slutade igen. Och det är ju hur bra som helst! Speciellt för mig som verkligen älskar bakverk och liknande :P
 
Men ändå tänker jag på hur dåligt det är att jag inte klarar av att sluta äta kolhydrater helt. Visserligen har jag dragit ner och försöker tänka ett steg längre men jag äter det absolut! Istället borde jag fokusera på hur jäkla grym jag är som lyckas med det andra!
 
Konstigt det där hur man fungerar egentligen. Det är så himla svårt att hylla sig själv - fast egentligen borde man göra det varenda dag!
 
Jag har hållt träningen också, den här veckan har jag tränat 2 gånger. Circuit och Pulse. Något mer hinner jag inte med då det är påsk. Men jag har redan planerat in nästa veckas träning :D
På tisdag blir det två klasser, först cykling och sen Shape.
På torsdag blir det Pulse
Och på Fredag blir det en ny kurs som heter Flex, den ska bli rolig att prova på!
 
Nu ska jag ta hand om min febriga lilla Emilia, dagis ringde idag och sa att hon hade blivit dålig. Ni kan inte förstå hennes besvikelse över att hon inte kommer kunna gå påskkärring :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0