Länge sen sist

Såg att jag inte har bloggat någonting på en månad så tänkte bara kika in och säga att jag lever :P Jag har haft så himla mycket att göra den sista tiden så jag har helt enkelt inte hunnit.
 
Jag har renoverat en massa här hemma, och det blir så himla fint! Jag lovar att lägga upp bilder sen när allting är klart. Målet är att ta hit en mäklare och göra en värdering sen när allting är klart, vi har en massa stora planer nämligen och det här är första steget :)
 
Sen har jag börjat träna på sats och jag måste säga att det inte är någon höjdare att hålla på med renovering när man har träningsvärk i precis hela kroppen! Men det är verkligen himla roligt, plus att alla på sats är himla trevliga, känns riktigt bra :)
 
Annars är det väl ingenting speciellt som har hänt. Däremot ser jag sjukt mycket fram emot att gå på Aronsborg den 19 onde.  Jag har inte kunnat gå dom tidigare gångerna, men den här gången tog jag ledigt! Vi är väl ca 15st som kommer gå tillsammans och det kommer bli sjukt kul! Förväntningarna är skyhöga med tanke på att alla säger att det är superkul där.
 
Nu är det min jobbhelg så jag sitter på jobbet just nu, jag håller på att baka havrefrallor som jag ska äta till kvällsmat - nybakat bröd som fortfarande är varma är så sjukt gott! Sen imorgon är det bugg igen, så himla tråkigt att det bara är 3 gånger kvar den här terminen! Hur ska jag överlever veckorna utan buggen nu liksom?
 
Aja nä nu är det dags att sätta fart här på jobbet!
 
Såhär är det att vara mamma i ett nötskal! Jag försöker ta ett avslappnande bad men så ser man dom här 2 stå utanför och trycka, hahaha mina små mongon ♡

Kommentarer
Postat av: mikaela

Hahahahhaha bilden. Jag skrattar fortfarande. Så sjukt kul och så himla söta dom är. Hahaha <3

Svar: Hahaha man har ju aldrig tråkigt när man har barn iallafall :P
lindaha.blogg.se

2016-03-05 @ 23:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0